pondělí, ledna 29, 2007

Modrokracie

Magistrát ovládaný občanskými demokraty zakázal poklidnou demonstraci proti umístění radaru amerického protiraketového systému na území České republiky. Zákaz odůvodnil tím, že účastníkům pozdějšího pochodu centrem města před americké velvyslanectví hrozí závažné nebezpečí pro jejich zdraví. Zároveň by takovýto pochod omezil dopravu a zásobování, což by prý bylo v závažném rozporu se zájmem obyvatelstva.

Úředníkům nijak nevadil fakt, že jejich podobné loňské rozhodnutí (proti demonstraci a pochodu Světlem proti tmě) soud zrušil a vysvětlil jim, že tisíc účastníků pochodu není schopno vážně omezit dopravu. Ale tentokrát je asi situace úplně jiná, neboť organizátoři nahlásili tři sta účastníků a méně lidí přece mnohem více blokuje dopravu a zásobování, zvláště po šesté hodině večerní.

Za zmínku stojí i fakt, že Praha neměla žádný větší problém s loňským Dnem bez aut. Tehdy byla povolena pomalá jízda na kolech centrem, jejíž trasa v několika místech byla souběžná s hromadnou dopravou a zároveň protínala magistrálu. Pro zajímavost jen uvedu, že cyklistů bylo tisíc dvěstě a oficiálně povolená spanilá jízda začala v ... šest hodin večer.

----------------

obrázek poslal Fudzijan

Diktátu ulice neustoupíme

Štítky: ,



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 55:

V 1/29/2007 4:23 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Coze mne to jenom pripomina ??
Aaaano, podobne krecovite neschvalovali rudi soudruzi ruzna nepohodlna shromazdeni napr. pred 20 lety....Nekteri z nich za ta leta zmodrali, mnozi se od rudych pilne ucili...

 
V 1/29/2007 5:19 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Áno, naše stará známá stranická hlásná trouba aby si neohřála polívčičku...

Tam, kde je sranická ideologie až na prvním místě to vypadá tak, jako zde.

 
V 1/29/2007 7:31 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Co se týče té modrokracie, tak může mi někdo z vás vysvětlit, proč si musíme platit desítky poslanců za ČSSD včetně jejich poradců, benzínu, letenek, ochranek atd., když stejně všichni musejí v rozporu s Ústavou ČR hlasovat stejně jako velký rudý bratr Paroubek, jinak jsou vyloučeni z poslaneckého klubu a následně ze strany?

A to ani nemluvím o tom, že když se poslanec odváží vyjádřit jiný názor než má sám Vůdce, tak je mu vyhrožováno, aby se podřídil stranickému diktátu...

Ale někomu holt tyhle Mečiarovské praktiky nevadí a někdo je dokonce volí...

 
V 1/29/2007 7:56 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Aha, takže mít stejný názor je v rozporu s Ústavou? Ti poslanci jsou mu věrní, je věrnost trestná? Je členství v nějaké straně trestné? Něco jiného je, když je někdo zvolen za levicové cíle a podpoří pravicovou vládu - to je opravdu sviňárna a já naprosto schvaluji, co Paroubek, ale i členové ČSSD sami (oni nejsou hloupí, leccos dokážou sami), s nimi provede.

Co byste říkal, kdyby se za jiné názory začalo vyhazovat v ODS?

 
V 1/29/2007 10:07 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Kdyby nahlásily pochod neonacistů, tak by neměli žádný problém.

 
V 1/29/2007 10:13 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Tato sobota - demonstrace přímo v Jincích!
13.2.demonstrace na Václavském náměstí!

Únor - ještě se neví kdy - demonstrace hasičů a policistů!

 
V 1/29/2007 10:14 odp. , Blogger ods řekl...

Elfe také stejní úředníci, kteří dnes měli velký problém s demonstrací před více než třemi lety schválili pochodňový průvod neonacistů Židovským městem (povolení bylo nakonec po velkých protestech zrušeno).

Nejedlovatý příspěvek jako vždy nezklamal, když nevíme co říci k věci, tak hned vykřikneme jak je ČSSD špatná. Ale obecně se dá připomenout jedno, že pro vládu hlasovali jako jeden muž diktátorsky donuceni Topolánkem poslanci ODS, ačkoliv zvláště středočeši viděli mnoho problémů pro své vědomí a svědomí. A nebo u nich to bylo dobrovolné rozhodnutí a u ČSSD ošklivý nátlak ? Navíc pan Nejedlý opakuje mediální nesmysl o jediném povoleném názoru, kdo čte noviny a sleduje zprávy, tak ví, že třeba Bohuslav Sobotka nebo Zdeněk Škromach mnohokráte měli jiný názor než předseda ČSSD a nějak je nikdo ještě nevyhodil.

 
V 1/29/2007 10:17 odp. , Blogger ods řekl...

A k demonstraci dodám informace přímo z místa činu, strašné zablokování hromadné dopravy a zásobování nastalo až po sedmé hodině kdy se začal pochod. Vypadalo to více méně tak, že než účastníci přešli koleje tramvaje, tak byly zastaveny dvě skoro prázdné soupravy. Kdo ví jak Václavské náměstí vypadá během dne, tak také ví, že to je normální pokud přechází větší skupina cizinců. Totéž se potom opakovalo před Karlovým mostem a na Malostranském náměstí. Opravdu, Praha utrpěla těžký dopravní kolaps.

 
V 1/29/2007 10:27 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Já bych se na to tak negativně nedíval. Vstřícná předposranost modrých zlodějů na pražském magistrátě udělala pro hnutí Ne základnám 10x tolik, než jakákoli jiná osoba či organizace. Tím, že zakázala demonstraci, ukázala svoji pravou tvář a chovala se jako před rokem 89 vyburcovala mnoho lidí. Ještě mohli policajti proti "nepovolené" demonstraci zasáhnout silou a pár lidí zmlátit. Začalo by se mluvit o prvních obětech americké vojenské radarové stanice a nastěhování sem by mohli američani rovnou odpískat. Vláda zase není až tak stabilní - "locus minoris resitentiae" by mohli být například Zelení, ze kterých se pod vlivem vládních koryt stávají raketoví hulibrci, kteří by pod vlivem událostí mohli začít ztrácet voliče.

 
V 1/29/2007 10:30 odp. , Blogger ods řekl...

Challengere máte pravdu, kdyby ne modrý zákaz, tak pravděpodobně bych se této demonstrace z několika důvodů nezúčastnil (a od pár lidí jsem slyšel totéž). Ale strategické myšlení nikdy nebylo silnou stránkou modrých elit.

 
V 1/30/2007 10:19 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Demonstrace byla rozhodně poklidnější, než průměrný fotbalový zápas. Policisté se chovali korektně, k žádným konfliktům nebyl důvod.

Musím souhlasit s tím, že zákaz udělal své. Ani ne tak pro zákaz samotný, jako proto, že se kvůli němu začalo o demonstraci mluvit, a lidé tak věděli, že je kam jít. Pokud se o protestech informuje pouze pomocí internetu, ke kterému nemají přístup všichni, a na kterém se musejí informace aktivně vyhledávat, je těžší se zorganizovat.

Klíčem k úspěchu je informovanost a aktivita občanů. A tento klíč drží v ruce - novináři. Pokud budou o protestech psát vždy až ex post a účastníky demonstrace vždy, ať je skutečnost jakákoliv, vylíčí jako hlouček padesáti komunistů, tak si budou lidé myslet, že žádný odpor nemá cenu, že oni nic nezmění, že je už rozhodnuto. Budou sedět, trpě čekat a nadávat.

 
V 1/30/2007 5:00 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Aha, takže mít stejný názor je v rozporu s Ústavou? Ti poslanci jsou mu věrní, je věrnost trestná?

To přece nikdo netvrdil. Problém ale je, když předseda jedné strany nutí své poslance hlasovat podle jeho osobního názoru i v případě tak apolitickém jako je registrované partnerství.

Něco jiného je, když je někdo zvolen za levicové cíle a podpoří pravicovou vládu - to je opravdu sviňárna a já naprosto schvaluji, co Paroubek, ale i členové ČSSD sami (oni nejsou hloupí, leccos dokážou sami), s nimi provede.

Ne, sviňárna je, že jsme skoro 8 měsíců kvůli Paroubkovi, který si nechtěl přiznat porážku, neměli vládu.
Sviňárna je když se odváží poslanec hlasovat jinak než jeho předseda a ten se jej snaží stůj co stůj ze strany vyhnat, třebaže to je v rozporu s demokratickým rozhodnutím místní organizace.
A dotřetice sviňárna je, když se šibalové z poslaneckého klubu ČSSD pokoušejí podplatit a následně vydírat a vyhrožovat poslancům, kteří oznámí, že budou hlasovat podle vlastního názoru.

Co byste říkal, kdyby se za jiné názory začalo vyhazovat v ODS?

Říkal bych to samé. Já na rozdíl od jiných nerozlišuji morální aspekty podle stranické příslušnosti.

Elfe také stejní úředníci, kteří dnes měli velký problém s demonstrací před více než třemi lety schválili pochodňový průvod neonacistů Židovským městem (povolení bylo nakonec po velkých protestech zrušeno).

Tak proč rovnou nenapíšete, že ti, kdož rozhodovali o demonstaci neměli s ODS nic společného? Opravdu si myslíte, že jsou lidé v ODS tak hloupí, že si sami proti sobě poštvou veřejnost zakázáním demonstrace?

...pro vládu hlasovali jako jeden muž diktátorsky donuceni Topolánkem poslanci ODS...

Tak se sakra chlape už jednou rozhodněte. Je ten Topolánek diktátor nebo jen nekňuba, kterého ovládají Dalíkové a jiní satanisti?

A nebo u nich to bylo dobrovolné rozhodnutí a u ČSSD ošklivý nátlak ?

Nebylo. Neslyšel jsem, že by si kdokoliv z ODS nebo z vlády stěžoval na to, že byl podlácen, že mu bylo vyhrožováno nebo že byl vydírán. V případě ČSSD jsou takové případy 2. A někdo se tomu ještě diví...

 
V 1/30/2007 5:16 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Anonyme, nemáte pocit, že článek byl o něčem jiném? Kde se tam píše o ČSSD?

 
V 1/30/2007 5:41 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Článek byl o modrokracii. Já jsou pouze poukázal na to, že ODS neměla s rozhodnutím o demonstraci nic společného (navíc takové rozhodnutí nebylo v jejím zájmu) a také jsem poukázal na to, že autokratické praktiky je právě možno vidět u jiných vůdců...

 
V 1/30/2007 5:42 odp. , Blogger ods řekl...

Elfe, to pana Nejedlého nezajímá, on zde má antisocialistickou a antičssd misi. Nejpravděpodobněji i do článku o životě tuleňů by přimotal nějakého Paroubka či socialistu.

A drahý pane profesore Nejedlý, Vám asi nedošlo, že jsem si z Vaší diktátorské "argumentace" dělal legraci. A čtěte lépe svoji milovanou Mladou Frontu, tam byste zjistil, že Vlastimil Tlustý označil Mirka Topolánka za diktátora...
Jen tak mimochodem proč by se nekňuba a diktátor měli vylučovat ?

 
V 1/30/2007 5:44 odp. , Blogger ods řekl...

Nejedlý, nelžete, ve Vašem prvním příspěvku zde nebylo nic o tom, že ODS neměla s rozhodnutím nic společného.

 
V 1/30/2007 5:46 odp. , Blogger ods řekl...

A mimochodem pane Nejedlý, proč se neustále rozčilujete, když na Vaše elaboráty jak ČSSD je hrozná někdo odpoví, že v ODS je to podobné ... Vždyť Vy neustále děláte totéž ?

 
V 1/30/2007 5:58 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jen tak mimochodem proč by se nekňuba a diktátor měli vylučovat ?

To nevím, já jsem nic takového netvrdil. Přečtěte si prosím pořadně znovu, co jsem napsal, než se pokusíte argumentovat.

Nejedlý, nelžete, ve Vašem prvním příspěvku zde nebylo nic o tom, že ODS neměla s rozhodnutím nic společného.

Ale pane ODS, kdy jsem tvrdil, že v mém prvním příspěvku bylo něco o tom, že ODS neměla s rozhodnutím nic společného? Že vy máte problém s chápáním psaného textu!?

A mimochodem pane Nejedlý, proč se neustále rozčilujete, když na Vaše elaboráty jak ČSSD je hrozná někdo odpoví, že v ODS je to podobné ... Vždyť Vy neustále děláte totéž ?

1. Nikdy se nerozčiluji.
2. Kritizuji, když někdo omlouvá chyby jedné strany poukázáním na to, že i jiné strany dělají podobné chyby.
3. Nic podobného jsem nikdy neudělal. Zde jsem vysvětlil, že ODS není autokratická, protože rozhodnutí o demonstraci neměla ve své moci a upozornil jsem, že jediná strana, jejíž členové si stěžují na autokracii, je ČSSD.

 
V 1/30/2007 6:00 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Kdyby v ČSSD vládla demokracie, tak Paroubek přijme usnesení místní orgnizace ČSSD o vyloučení Melčáka ze strany.

Ale Paroubek si vždy musí prosadit svou...

 
V 1/30/2007 6:10 odp. , Blogger ods řekl...

Přečetl jsem si to a nevidím důvod proč by se nekňuba nemohl být diktátorem.

Slovo poukázal znamená čas minulý, ukažte, kde jste na to poukázal. Ne kde jste psal jak ČSSD je hrozná.

Vy pravidelně omlouváte chyby ODS tím, jak vysvětlujete, že ČSSD je horší nebo stejná.

Přečtěte si Vlastíka Tlustého, který nazval Topolánka diktátorem.

V ČSSD existuje nějaká procedura vyloučení není to jen o místní organizaci. Mimochodem proč ODS diktátorsky zakázala svým organizacím uzavírat koalice s KSČM na místní úrovni ačkoliv tím vykračuje mimo své stanovy a zároveň je to v rozporu se zákonem, který říká: "Člen zastupitelstva obce vykonává svůj mandát osobně a v souladu se svým slibem a není přitom vázán žádnými příkazy"
Nebo jedné straně dovolujete omezovat své členy a druhé ne ?

 
V 1/30/2007 6:11 odp. , Blogger ods řekl...

Anonyme, tak se chcete podepisovat jako anonym, že jste se podepsal jako autokrat a vlepil sem hotový příspěvek. Samozřejmě byl Vám smazán.

 
V 1/30/2007 6:25 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ohledně médií má Paroubek jasno:

http://www.bbc.co.uk/czech/interview/story/2005/04/050418_paroubek.shtml

 
V 1/30/2007 6:27 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Samozřejmě byl Vám smazán.

Ano, samozřejmě...

Však já jsem si už dávno zvykl - a všichni to o vás již vědí - že svým odpůrcům cenzurujete příspěvky, ale těm, kteří s vámi souhlasí, je necháváte...

 
V 1/30/2007 6:30 odp. , Blogger ods řekl...

Pane Nejedlý, zase lžete, ale to je už normou. Mažu jen Vaše příspěvky, které vždy nějak žertovně podepíšete, podle pravidel, které si můžete přečíst a se jim přizpůsobit a nebo být mazán.

 
V 1/30/2007 6:33 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ja bych spis rekl, ze tehle diskuzi chybi nejakej link na Liberalni institut...

 
V 1/30/2007 6:41 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Přečetl jsem si to a nevidím důvod proč by se nekňuba nemohl být diktátorem.

Já ho také nevidím. Také jsem to nikde netvrdil.

Nemůžete ale v jedné věte tvrdit, že je Topolánek diktátor a v druhé větě, jak je ovládán Dalíky a satanisty, jaký je slabý politik, jak si nechá vše líbit, jak dělá kompromisy ve vládním prohlíšení...

Slovo poukázal znamená čas minulý, ukažte, kde jste na to poukázal. Ne kde jste psal jak ČSSD je hrozná.

Nikde jsem nepsal, že je ČSSD hrozná. Na to, že ODS neměla s rozhodnutím nic společného jsem poukázal ve větě:

Tak proč rovnou nenapíšete, že ti, kdož rozhodovali o demonstaci neměli s ODS nic společného? Opravdu si myslíte, že jsou lidé v ODS tak hloupí, že si sami proti sobě poštvou veřejnost zakázáním demonstrace?

Vy pravidelně omlouváte chyby ODS tím, jak vysvětlujete, že ČSSD je horší nebo stejná.

To jsem nikdy neudělal. Pokud chcete dokázat opak, tak by to chtělo místo plácnutí do vody nějaký konkrétní příklad.

Přečtěte si Vlastíka Tlustého, který nazval Topolánka diktátorem.

Rozlišujme prosím dva stavy:

1. Zhrzený ministr, který leží všem levičákům v krku, ale který je najednou všem levičákům dobrý, oznámí, že při jeho odvolání se Topolánek zachoval stejně diktátorsky jako Paroubek.

2. Politici, komentátoři, zahraniční novináři i poslanci vlastní strany považují praktiky jejího předsedy za diktátorské.

Vidíte v tom ten rozdíl?

Mimochodem proč ODS diktátorsky zakázala svým organizacím uzavírat koalice s KSČM na místní úrovni...

O tom nic nevím. Nějaký důkaz?

Nebo jedné straně dovolujete omezovat své členy a druhé ne ?

Na rozdíl od vás nehodnotím skutečnosti podle stranické příslušnosti...


Smějeme se Paroubkovi:
http://cs.wikiquote.org/wiki/Jiří_Paroubek

 
V 1/30/2007 6:41 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Mažu jen Vaše příspěvky, které vždy nějak žertovně podepíšete, podle pravidel, které si můžete přečíst a se jim přizpůsobit a nebo být mazán.

A to teď chcete tvrdit, že jste mi ještě nikdy nesmazal příspěvak jako Anonymousovi????????

 
V 1/30/2007 6:44 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Smejme se Klausovi http://mozek.cz/info/vaclav-klaus
http://www.youtube.com/watch?v=_1huygQMOyc

 
V 1/30/2007 6:54 odp. , Blogger ods řekl...

Vám stále nedochází, že si z Vaší "diktátorské argumentace" dělám srandu ? Navíc diktátor může být ovládán různými klikami v pozadí, to se nijak nevylučuje. Stalin byl diktátorem a zároveň byl manipulován Beriou.

To jste napsal až po Vašem prvním vstupu naprosto přesně k tématu o tom jak ČSSD je hrozná (o půl dne později). Navíc jsem rád, že přiznáváte jak ODS je neschopná a tam kde vládne si úředníci dělají co chtějí a proti její vůli.

Ale děláte to stále, viz Váš příspěvek zde 1/29/2007 7:31 odp.

Chudák zhrzený ministr je něco jiného než chudák zhrzený poslanec. No to je jasné, týká se to přece ODS. Napište kterí zahraniční novináři píší o tom jak Paroubek je diktátorem. To, že naši komentátoři nemají rádi ČSSD je známé, Zeman byl pro ně také diktátor.

O tom nic nevíte ? Tak si zjistěte co byl návrh bývalého komunisty Fence na kongresu ODS.

Ale hodnotíte, co udělá ODS, pro to máte vždy tisíc vysvětlení a hlavně prohlásíte jak je ČSSD ještě horší, nádherným příkladem je Váš první vstup zde.

Ne to teď netvrdím, tvrdím, že žertovně podepisujete své příspěvky (ačkoliv jste prohlásil, že se budete "podepisovat" jako anonymous), které porušují pravidla. Párkrát Vám byl smazán ze stejných důvodů i příspěvek podepsaný jako anonymous, to je pravda.

 
V 1/30/2007 7:37 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

To jste napsal až po Vašem prvním vstupu naprosto přesně k tématu o tom jak ČSSD je hrozná (o půl dne později).

Mně už nějak uniká, o čem tahle diskuze je...

V prvním příspěvku jsem napsal, že pokud je někde autokracie, tak to není ODS, ale ČSSD a v dalším příspěvku jsem uppzornil, že na rozhodnutí neměla ODS žádný vliv. Co chcete kritizovat??? Kd vidíte jakou obhajobu chyb ODS?

Navíc jsem rád, že přiznáváte jak ODS je neschopná a tam kde vládne si úředníci dělají co chtějí a proti její vůli.

Už to chápu, vy si celou dobu děláte jen srandu. Jinak byste nemohl v jedné větě psát o modrokracii a v té druhé, že si úředníci dělají co chějí proti vůli ODS. Vždyť vy nemáte ani ponětí o topologii pravomocí na radnici...

Ale děláte to stále, viz Váš příspěvek zde 1/29/2007 7:31 odp.

Můžete se prosím začít konečně vyjadřovat konkrétně a přesně? Já už opravdu nevím, co se vám nelíbí na mnou položené otázce. Kde a čím podle vás omlouvám jaké chyby ODS???

Chudák zhrzený ministr je něco jiného než chudák zhrzený poslanec.

Ano, je. Tlustého nikdo nepodlácel, nikdo mu nevyhrožoval a nikdo ho nevydíral. A Tlustého nikdo nechce ze strany za jeho výrok vyloučit...

O tom nic nevíte ? Tak si zjistěte co byl návrh bývalého komunisty Fence na kongresu ODS.

Nic jsem nenašel. Kdybyste tak pořád nekecal a konečně napsal něco konkrétního místo tohoto neustálého mlácení prázdné slámy...

Ale hodnotíte, co udělá ODS, pro to máte vždy tisíc vysvětlení a hlavně prohlásíte jak je ČSSD ještě horší, nádherným příkladem je Váš první vstup zde.

1. Kdy jsem měl 1000 vysvětlení pro to, co kdy udělala ODS? Prosím jeden příklad.
2. Kdy jsem řekl, že je ČSSD horší? Prosím jeden příklad.
3. Ve svém prvním příspěvku jsem se ptal, proč si musíme platit desítky poslanců za ČSSD včetně jejich poradců, benzínu, letenek, ochranek atd., když stejně všichni musejí v rozporu s Ústavou ČR hlasovat stejně jako velký rudý bratr Paroubek, jinak jsou vyloučeni z poslaneckého klubu a následně ze strany.

Kde v tom vidíte nějaké omlouvání ODS? Copak ODS dělá něco podobného???

Ne to teď netvrdím,...

Před chvílí jste to ale tvrdil.

tvrdím, že žertovně podepisujete své příspěvky

Podpis anonymous se vám nelíbíl, "autokrata" cenzurujete, tak já už nevím, jak se vám zavděčit. Tak mi prosím vyberte nějakou přezdívku, kterou nebudete cenzurovat a já ji budu používat.

 
V 1/30/2007 7:50 odp. , Blogger ods řekl...

Ano pane Nejedlý v prvním příspěvku jste napsal jak je ČSSD špatná a to také tvrdím. Nijak jste se tam nezabýval tématem článku.

Pane Nejedlý, můžete si vybrat, buď ODS je naprosto neschopná a nemá žádný vliv na úředníky nebo má na ně vliv a potom teze z článku je správná. Já zastávám druhý názor, Vy prezentujete všemocné úředníky a darmožrouty z ODS na radnicích, kterí nic o svých podřízených nevědí.

Váš první vstup byl mimo téma, dochází Vám to ? Asi ne, protože takto vystupujete stále.

Tlustý se Vám svěřil, že vše víte o něm tak podrobně ?

Tak hledejte dál, doporučuji stránky ODS nebo denní tisk. Vidíte jak málo víte, ale ČSSD je strašná diktatura.

Jeden příklad je zde, článek píše o rozhodnutí úředníků na modrých radnicích, Váš vstup je: "Co se týče té modrokracie, tak může mi někdo z vás vysvětlit, proč si musíme platit desítky poslanců za ČSSD včetně jejich poradců, benzínu, letenek, ochranek atd., když stejně všichni musejí v rozporu s Ústavou ČR hlasovat stejně jako velký rudý bratr Paroubek, jinak jsou vyloučeni z poslaneckého klubu a následně ze strany?

A to ani nemluvím o tom, že když se poslanec odváží vyjádřit jiný názor než má sám Vůdce, tak je mu vyhrožováno, aby se podřídil stranickému diktátu...

Ale někomu holt tyhle Mečiarovské praktiky nevadí a někdo je dokonce volí."

Nula k tématu, mnoho k tomu jak ČSSD a Paroubek jsou oškliví.

Poslední dobou všechny Vaše smazané příspěvky jste podepsal jinak než se prezentujete. Popíráte to ? Před tím jste párkrát byl smazán jako anonymous.
Navíc jestli neumíte číst pravidla, tak je to Váš problém ne můj. Nemažu něco podle podpisu, ale podle obsahu, který je definován v pravidlech. To že svůj stále stejný spam máte za názor je také Váš problém, já s tím problém nemám a cokoliv co porušuje pravidla mazat budu i kdybyste se postavil na hlavu a řval stokrát o cenzuře.

 
V 1/30/2007 8:12 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ano pane Nejedlý v prvním příspěvku jste napsal jak je ČSSD špatná a to také tvrdím. Nijak jste se tam nezabýval tématem článku.

Tématem článku byla modrokracie a já jsem poukázal, že pokud je tu někde autokracie, tak není v ODS, ale v ČSSD.

Váš první vstup byl mimo téma, dochází Vám to ? Asi ne, protože takto vystupujete stále.

Jak vidíte, nebyl. Článek i můj první příspěvek byly o autokracii.

Pane Nejedlý, můžete si vybrat, buď ODS je naprosto neschopná a nemá žádný vliv na úředníky nebo má na ně vliv a potom teze z článku je správná.

A nebo není ta ODS tak autokratická a přenechává pravomoci na odbornících místo na jednom jediném Hrdinovi.

Tlustý se Vám svěřil, že vše víte o něm tak podrobně ?

Co máte na mysli? Rozhodně o něm nevím vše.

Tak hledejte dál, doporučuji stránky ODS nebo denní tisk. Vidíte jak málo víte, ale ČSSD je strašná diktatura.

Proč bych měl hledat důkazy pro vaše argumenty? To pokaždé, když nemáte argumenty, tak napíšete, aby si je ten druhý našel? Zajímavé...

Já toho opravdu mnoho nevím, ale vy nejste ani schopen doložit své argumenty a to je horší...

Jeden příklad je zde, článek píše o rozhodnutí úředníků na modrých radnicích, Váš vstup je:...

A čeho je to příklad? Toho, jak mám 1000 vysvětlení pro to, co udělala ODS nebo toho, že je ČSSD horší než ODS? Dělá snad ODS něco z toho, co jsem popisoval?

Nula k tématu, mnoho k tomu jak ČSSD a Paroubek jsou oškliví.

Téma: autokracie, čili příspěvek k tématu.

Nemažu něco podle podpisu, ale podle obsahu, který je definován v pravidlech.

A můžete mi ukázat, kde se v pravidlech říká, že když se okopíruje text z jiné stránky, tak nebude smazán pouze v případě, že nijak neútočí na ČSSD? Nebo snad budete schopen uvést jiný příklad, kdy jsem já nebo někdo jiný sem vložil text ze stárek, který jste před chvílí zcenzuroval?

Ovšem nejzajímavější na celé situaci je, že sám často obhajujete ČSSD poukázáním na chyby ODS (v případě zájmu dohledám příklady), ale pokud se domníváte, že to samé jen naopak dělá někdo jiný tak hned vyskakujete jako čertík z krabičky :)

 
V 1/30/2007 8:22 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Já se na vás ale nemohu zlobit.

Není každému dáno, aby měl vysokou školu a rozuměl všemu. Ani já zdaleka všemu nerozumím. Navíc bylo prokázáno, že z 50% ovlivňuje společenské a politické preference lidský genom. To byste se musel opravdu snažit, abyste pochopil věci, které jsou jiným tak zřejmé.

Zkuste se ale začít vyjadřovat konkrétně, neplést páté přes deváté, vyjadřovat se přesně a věcně a nenapadat a neurážet všechny kolem sebe. Uvidíte, že to diskuzi prospěje. Časem se třeba dostaví i pochybnosti a možná i šance na pochopení, že jeden člověk nemůže mít vždy pravdu a může se někdy mýlit...

 
V 1/30/2007 8:35 odp. , Blogger ods řekl...

Pane Nejedlý, co jste napsal jako svůj první příspěvek si každý může ověřit a je to přesně to co popisuji. To, že pro Vás i téma o Sněhurce bude základem pro výklad jak se Paroubek podobá maceše a ČSSD je neschopným králem je pouze vtipné.

Čili zastáváte tezi, že ODS nemá žádný vliv na podřízené úředníky. Děkuji.

Tak mi nevěřte, já se Vám doporučuji dovzdělat, nenutím Vám jeden odkaz a nechávám jen na Vaší inteligenci jestli jste si schopen najít informace o usneseních sedmnáctého kongresu. Chápu, že není každému dána inteligence a že Vaše preference ovlivňuje lidský genom. Proto máte takové problémy najít cokoliv co se Vám nehodí do krámu.

Je to jasný příklad, že místo abyste nám vyvrátil určitou tezi, tak jste vstoupil s výkřikem že ČSSD je ošklivá (že čssd jsou diktátoři). Mimochodem modrokracie je modrá verze demokracie ne autokracie, ale to při Vaší mizerné inteligenci bez vysoké školy asi nepochopíte.

Pane Nejedlý, já zde kritizuji to co dělá ODS, když mi někdo jako Vy řekne, že ČSSD je horší, tak mu připomenu v souladu s tématikou těchto stránek jak to vypadá u ODS a to už Vám nevoní.

A pravidla si přečtěte, pochopte je a neporušujte. Nebo se nedivte, že porušování se končí smazáním. Chápu, že při Vaší nízké inteligenci a nedostatku vzdělání si na hlupáka nehrajete ...

 
V 1/30/2007 9:14 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Pane Nejedlý, co jste napsal jako svůj první příspěvek si každý může ověřit a je to přesně to co popisuji.

Mohl byste být alepoň jednou trochu konkrétnější?

Čili zastáváte tezi, že ODS nemá žádný vliv na podřízené úředníky. Děkuji.

To jsem nikdy neřekl.

Proto máte takové problémy najít cokoliv co se Vám nehodí do krámu.

Můžete mi dát jeden důvod, proč bych měl hledat dokumenty podporující vaše argumenty, když vy sám je nejste schopen nalézt?

Navíc spolupráce se stranou propagující omezení osobních práv a svobod jednotlivce je na hraně zákona.

Je to jasný příklad, že místo abyste nám vyvrátil určitou tezi, tak jste vstoupil s výkřikem že ČSSD je ošklivá (že čssd jsou diktátoři). Mimochodem modrokracie je modrá verze demokracie ne autokracie, ale to při Vaší mizerné inteligenci bez vysoké školy asi nepochopíte.

Tu tezi jsem vyvráti (sice až ve druhém příspěvku, za což se tedy omlouvám). Že neznám váš výklad vašeho termínu modrokracie je samozřejmě také má vina...

Škoda, že jste opět najet do svých starých kolejí ohledně osobních útoků. Jak vidět, v těch jste opravdu silný.

Pane Nejedlý, já zde kritizuji to co dělá ODS, když mi někdo jako Vy řekne, že ČSSD je horší, tak mu připomenu v souladu s tématikou těchto stránek jak to vypadá u ODS a to už Vám nevoní.

A jeden jediný příklad, kdy jsem tvrdil, že ČSSD je horší než ODS by nebyl? Nebo snad chcete tvrdit, že v ODS panují stejné praktiky, kterí jsem kritizoval v prvním příspěvku u ČSSD?

Navíc jste to právě vy, kdo tu jako jediný obhajuje svou ČSSD poukazováním na chyby ODS stran.

A pravidla si přečtěte, pochopte je a neporušujte.

A že byste KONKRÉTNĚ uvedl nějaké pravidlo, které jsem porušil, to ne...

 
V 1/30/2007 9:18 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Ohledně toho diktátora doporučuji shlédnout:
http://www.obrazovka.cz/paroubek/diktator.wmv

Moudrému napověz, hloupého kopni...

 
V 1/30/2007 9:24 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Tak čtu ty pravidla a nestačím se divit:

...jestli nedojde k neustálému opakování, tak mazáno to nebude...

No a svůj příspěvek, který jste zcenzuroval byl zde poprvé. Tak kdo tu lže, pane ODS?

 
V 1/30/2007 11:14 odp. , Blogger ods řekl...

Nebohý pane Nejedlý, vyložil jste si příspěvek Vaší nedostatečnou inteligencí a vzděláním, proto jste začal psát o kruté diktatuře v ČSSD.

Ale pane Nejedlý, dostáváte nedostatečnou z obených znalostí o politice a nedostatečnou z schopnosti najít cokoliv na internetu, ačkoliv indicii mate dost. Ještě Vám přidám jednu, jde o odebrání licence.

Pane Nejedlý, Vy po svém příspěvku máte tu drzost mluvit o osobních útocích ?
To jak si Vy něco vykládáte, není můj problém, o autokracii jsem nikde nepsal. Vy jste měl jen potřebu již po x-té napsat jak ČSSD je hrozná.

Ach, takže Váš první příspěvek byl vyvážený, ODS je stejná jako ČSSD. Safra, že jsem si toho nějak nevšiml. Můžete mi ukázat, kde tak všude tvrdíte ? Doporučuji si projet všechny Vaše identity, se kterými jste svého času neměl nic společného.

Pane Nejedlý, nebýt Vašich stále stejných tapet, tak zde žádná pravidla nejsou. To, že Vy chcete si hrát na hlupáka a nevíte o co jde, jen ukazuje Vaši bezradnost. A dávejte ještě více fotomontáží a různých střihů, to akorát je naprosto přesně k věci, jen se nedivte, když Vám to bude mazáno. Jestli chcete dopíši přímo pro Vás (je zvláštní, že jiní lidé s tím nemají problém) několik bodů do pravidel, kde Vám bude doslova vše vysvětleno. Vy totiž asi nedovedete pochopit, když Vám někdo něco naznačí.

 
V 1/31/2007 9:09 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Bože, jak hluboko jsme klesli... Čendo, kde jste? Vy, když už provokujete, tak jednou větou a k věci.

Anonymovi mohu pouze gratulovat k tomu, jak dovedně zlikvidoval jakoukoliv diskusi. Anonyme, víte, jak se vaší metodě říká? Obstrukce. To je velmi oblíbený způsob například v parlamentu, když jedna strana nemá na to, aby tu druhou přehlasovala, a přitom je potřeba rozhodnout. To se potom hlásí všichni poslanci do rozpravy, rokují přes půlnoc, vyprávějí s svých dětech, o zahrádce, rozumují o nesmrtelnosti chrousta a adorují náhodně vybraný idol z dějin strany vlastní či spřízněné. To vše ne proto, aby něco sdělili, ale aby ostatní znechutili a odvrátli hlasování.

Ale my nejsme parlament, tak to snad nemáme zapotřebí. Navíc to stejně vypadá, že chudák ods je jediný, který vaše příspěvky čte, protože už několik týdnů neposkytujete látku k přemýšlení, ale pouze balast, který bych neváhal nazvat slovním průjmem.

 
V 1/31/2007 10:48 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

Nejedlý je prostě typické omezené modré hovado, které všechny dovede neúnavmě otravovat svými "teoriemi" p nadřazenosti "modré rasy", haha.

 
V 1/31/2007 3:08 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

ODS: Další příspěvěk, který kromě urážek neobsahuje již vůbec nic.

Někdo se dokáže přiznat, že již nemá argumenty a nedokáže třeba vysvětlit, proč jsou někomu příspěvky mazány a někomu ne a jiný toto přizná tím, že začne urážet.

Nicméně i za toto vaše přiznání porážky jsem vám vděčen.

To je velmi oblíbený způsob například v parlamentu, když jedna strana nemá na to, aby tu druhou přehlasovala, a přitom je potřeba rozhodnout.

Nejsem to já, kdo tu neustále uráží, píše věci zcela mimo mísu a nadává na všechny kolem.

To vše ne proto, aby něco sdělili, ale aby ostatní znechutili a odvrátli hlasování.

A jaký má podle vás smysl třeba poslední příspěvek pana "ODS", kde není nic kromě urážek a nadávek?

Navíc to stejně vypadá, že chudák ods je jediný, který vaše příspěvky čte, protože už několik týdnů neposkytujete látku k přemýšlení, ale pouze balast, který bych neváhal nazvat slovním průjmem.

A budete rád, pokud se snížím na úroveň pana "ODS" a budu taká nadávat a urážek? Budete pak spokojen? To ode mě nečekejte...

Nejedlý je prostě typické omezené modré hovado, které všechny dovede neúnavmě otravovat svými "teoriemi" p nadřazenosti "modré rasy", haha.

Tak již rozumím, jak vypadá ten hodnotný příspěvek. Děkuji. Pokud vás toto baví, pokud je toto úroveň vaší diskuze, prosím. Nadávejte si tu sami. Beze mě.

 
V 1/31/2007 3:14 odp. , Blogger ods řekl...

Tribune přesně takto Nejedlého vnímám. Podle mne má ale dva cíle, jedním je ten co jste popsal, čili blokovat diskuse svými monotematickými mantrami a druhý je ten, abych mu začal mazat vše a tím dosáhl definitivního statusu mučedníka. Bohužel toho se nedočká.

Přemýšlím o stvoření stránky Smetiště, kam budou smazané věci přesouvány, ale ještě si nejsem jist.

 
V 1/31/2007 3:26 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jestli čekáte, že se přistoupím na vaši úroveň diskuze a začnu také nadávat a urážet, tak čekáte marně.

 
V 1/31/2007 3:58 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

To jsou všichni levičáci takoví hulváti nebo jenom "někteří"?

 
V 2/01/2007 3:00 dop. , Anonymous Anonymní řekl...

zdvorilost k pravicovym hulvatum se nevyplaci, haha.

 
V 2/02/2007 3:19 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

...řekl komunista...

cha cha...

 
V 2/02/2007 8:18 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

To: ODS
Přemýšlím o stvoření stránky Smetiště, kam budou smazané věci přesouvány, ale ještě si nejsem jist.
Velice bych se přimlouval za vytvoření takové stránky. Ono se tím dá předejít lamentům tvůrce nějakého paskvilu, který se spoléhá na to že příspěvek byl vymazán a tak o něm může psát cokoli. Ostatní členové diskuse jsou pak v roli pozorovatelů jakési hádky aniž by tušili o čem je řeč bez možnosti vytvořit si jakýkoli názor, což má podobný efekt jako je ten kterému se snažíte svýni pravidly zabránit - znuděný čtenář (nebo diskutující) klikne na křížek a jde jinam. Už jsem se s takovou stránkou setkal i jinde (např. WM magazin) a jeví se mi to jako rozumné řešení.

 
V 2/03/2007 11:43 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jenom podotýkám, že magistrát je už léta ovládaný koalicí ODS a ČSSD, což do scénáře zlé ODS úplně nezapadá...

 
V 2/08/2007 6:40 odp. , Blogger ods řekl...

Já jen podotýkám, že magistrát je již několik měsíců ovládaný ODS.

 
V 2/12/2007 2:59 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Po těch miliardových dluzích, které na pražském magistrátu zbyly po Paroubkovi, je na magistrátu cokoliv lepší než ČSSD.

 
V 2/12/2007 7:24 odp. , Blogger ods řekl...

Och Paroubek jako jeden z náměstků ovládal Prahu a ODS samozřejmě jako i v případě jí podřízených úředníků ve všem je nevinně.

 
V 2/13/2007 3:43 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Nene, není ve vině.

On přece jenom ty zakázky pro své kamarády (jmenovitě např. Josef Macko) podepisoval...

 
V 2/13/2007 4:18 odp. , Blogger ods řekl...

Nene, ods není na vině, její podřízení za vše můžou a teď ve vládě to nebudou miliardy ale stamiliardy které zase modře rozkradou.

 
V 2/13/2007 4:57 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Jako třeba kakaový bob Kraus, že?

Nebo máte snad pane lháři na mysli pana Zgarbu?

Ne, já už vím. Vy máte na mysli pana Doležela, že? Nebo snad pana Péťu? Grosse? Ratha? Ďurička? Křečka? Šloufa? Přibyla?

Všichni už víme od pana lháře a dalších lhářů, jak všichni modří rozkrádají stamiliardy...

Ještě že máme toho pana Sobotku, který do Konsolidační agentury protlačil Kafkovou, která má velmi dobré styky s pohlaváry ČSSD, pár dní po tom, co ji Rusnok (za neloajalitu vyhozen z ČSSD) pro podezření z korupce vyhodil?

http://www.bezkorupce.cz/vypis_zpravy.php?id=2006080301

 
V 2/13/2007 7:46 odp. , Blogger ods řekl...

Jako třeba kamarádíček ODS pan Kožený, pánové Volf, Doležal, Jágr starší, Krejčíř, Kutal a desetitisíce jiných modrých případů na krajích a v obcích.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka