pondělí, května 24, 2010

Vyšachujte Paroubka

Pravicovým voličům předvolební průzkumy moc radosti nepřináší. Procenta se přelévají z leva do prava jen o pár bodů, ale první místo, neboli také všechny pokusy na sestavení vlády (tak tvrdila základní poučka pravice v minulém volebním období) zatím s výraznou převahou patří lidožravému Jiřímu Paroubkovi. Druhý vítěz čili pravděpodobně pan Nečas si ani neškrtne.

Takže přijde Argentina, Řecko, SSSR, naše děti začnou umírat, v nemocnicích se vrátíme do středověku a mladí studenti středních škol, co v životě neodvedli na daních ani kačku, budou místo studování platit obrovitánský státní dluh. Jo a Jiří Paroubek vlastnoručně zbije těch pár dítek co přežilo a pan Nohavica o tom z exilu nazpívá disidentnský protestsong. Jak takovým hrůzám zabránit ? Je to lehké a stačí k tomu volby.

Ve volební místnosti za plentou vyberte svého pravicového favorita (pravice pro ujištění je ta ruka, kterou hajlujete). Toho vsuňte do obálky jako prvního. Bohužel v našem systému mají de facto šanci vzniknout pouze koaliční vlády (koaliční to není od medvídka koala, takže plyšáka Kukyho nechte doma). Proto musíte ten hlas pojistit, ale nebojte se, není to nic složitého i Jyrka Zmátl to zvládne. Stačí, že k vybrané pravicové straně doložíte do obálky ještě jednoho či dva pro vás přijatelné vládní parťáky. Zalepit, hodit do schrány a krásné modré zítřky i s hodným knížetem či případně zvídavým a nekompromisním investigativcem nás čekají.

Štítky:



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 4:

V 5/24/2010 11:33 odp. , Blogger Tribun řekl...

Tak si říkám, jestli se pravice nestala obětí posedlosti vůdcovským principem. Jistě, Paroubek je výrazný, a vlastně i nevyzpytatelný, není to "loutka do mariáše", ale chlápek, který tancuje podle vlastních not, bez ohledu na mediální štvanici, ale je to jen jeden z řady činovníků socdem. ČSSD přece nestojí a nepadá s nějakým Paroubkem. To si v ODS vážně myslí, že zlikvidují ČSSD tím, že uštvou jejího předsedu? Kdyby s tím Paroubek ze dne na den sekl, tak v tu ránu přijde ODS o své poslední a jediné téma.

 
V 5/25/2010 11:42 odp. , Anonymous Anonymní řekl...

Volby na obzoru. A obzor je blíž a blíž. Všichni Češi frfňají na politiky. Budu asi zabržděná , ,nebo nejsem Češka, protože já ne.(Cicero:Změna těší.)Takže já se Těším. Jen kdyby nás ty špásy nestály tolik penízků. Ale prý každá legrace něco stojí. Že to není legrace? Škoda. Vlastně jsem to již pocítila na vlstní duši, že všechno, co čtu v diskusích, je myšleno hodně vážně. Proč? No, důvod je jednoduchý. Já rozhodně nebudu volit českou pravici a tak mi dnes a denně spílají - prý jsem socka, naprostý nedouk, nerozumím prý světu, který se po vzoru Řecka řítí do propasti a levice prý ty schody mydlí. A co si myslím já? Hrubost začíná tam, kde dochází argumenty. Je podivné, že pravice uráží voliče. Nebudu ji volit. Nezaslouží si to. A proč?
Začnu tím, co jsem to tedy za člověka? Asi hodně špatný . Nežehrám na promarněný život. Líbí se mi. Pořád aktivně pracuji, těším na každý nový den. Když kapku "máknu"umím si ten "svůj den" i vylepšit. Tedy umím si vydělat i něco málo nad svůj normální plat. A to by asi nemělo být. Protože vůbec ničemu, jak praví Martha nerozumím. Někteří by mi nejraději odebrali volební právo, když na svět nekoukám modrými brýlemi. To bude tou "fuj hanba" minulostí. Část svého života jsem totiž vedla za dřívějšího režimu. To jsem si dovolila hodně! Fakt, že jo. Když si vzpomenu na ten klip od roztomilých přerostlých mládežníků:Issová, Mádll a Zelenka je mi hanba . Mám většinou hezké vzpomínky. To bude asi proto, jak mi vysvětlila ta skoro dívka (o pojmu "dívka" mám bláhově vyšší představy - ne co do krásy, ale co do vystupování zcela jistě) , že mám selektivní paměť. Tak nevím. Asi bude nejlepší zapomenout, že se mi dařilo a (nejspíš"nějakou chybou osudu") pořád daří vynikat v oborech, které mě bavily. Ano, je třeba dle návodu zapomenout na lásku, krásu, kerou mé oči viděly, úspěchy, které takové Issovské a Mádlovské úderníky přivedly k dnešním dnům, kdy spolkli všechnu moudrost světa, tedy přinejmenším českých hvozdů, měst a hájů.
Pravda, nedosáhla jsem met nejvyšších, a nehrála jsem ani ve filmech, ani v klipech, ale takové "moudré" žabičky, jako zmínění herci, jsem naučila mluvit , číst a psát tisíce...Dokonce i ty, kteřím psychologové říkali, že dík jejich mnoha dis..dis..se to snad ani nenaučí. Žiju normálně. Žiju za své. A neodpustitelný hřích. Necítím hanbu za zadlužení země. Ale cítím s ní. Ale nemyslím, že máme jen modře dlážděnou cestu. Ve Švédsku a Finsku mám moc přátel. Tam to jde i bez šílených modrých návrhů - tedy pravicového českého týmu.
Ale co si to vlastně dovoluji? Jaké možné jiné způsoby řešení zadlužení naši země, když ne na úkor nemocných, důchodců a zaměstnanců...?To je zřejmě, podle modrého týmu a jejich nadháněčů v kampani, všechno špatně. Musím pochopit, že to jsem já, kdo se má uskrovnit, to z mého platu je třeba rychle zalepit státní dluh. To jsem tedy nevzdělanec! A kterou dávku, že to dlužím? Že žádnou? Koho to z pravicových politiků zajímá? Jsem socka. Proč socka? Protože fandím těm, kdo myslí ina jiné, než na svou peněženku. Jsem socka, protože musím platit.
Ano budu platit. To vyplývá z toho, že státní dluh je i mojim dluhem. Ale také Vašim, zejména Vašim milá pravice v modrém hávu všech odstínů. Budem platit všichni. Ale NE pod Vašim praporem . Ignorance, nevkusu a vulgarity bylo dost.
Co se týká Paroubka,souhlasím s Tribunem . Často si říkám, co by bez něj říkali ne jen v ODS, ale také VV, TOP09, média... Fandím mu už proto, že to vše vydrží.

 
V 5/26/2010 10:43 dop. , Anonymous Legolas řekl...

Pravice v čele s ODS se dostala těsně před volbami do stavu nepříčetné zuřivosti ze strachu,že by volby,které jsou pro ODS a její předáky doslova existenčně kritické,dopadly špatně.Když zjistili,že antikomunismus u lidí již nezabírá,soustředili se ne na vysvětlování svého programu,který většina lidí odmítá a oni to velmi dobře vědí,ale na dehonestování Paroubka a štvaní proti němu.Jsou v podstatě primitivní,ČSSD není Paroubek a lidé nebudou volit ČSSD kvůli Paroubkovi,ale kvůli tomu,že nechtějí placené zdravotnictví,jehož bezplatnost garantuje ústava,nechtějí placené školství nebo soukromé důchodové fondy,jejichž "správci" by je časem vykradli,jak se to stalo v USA,kde desítky milionů Američanů náhle zjistili,že na stáří zůstali bez prostředků na zajištění svého života.Z bilboardů ODS se na nás usmívá lidumilovná Nečasova nová tvář v politice,strůjce úspěšné sociální teformy v Topolánkově vládě,který je v politice pouze 17 let a zamračená ďábelská tvář Paroubka,kterému ovšem zapomněli namalovat rohy,aby všichni věděli,s kým mají co do činění.Pravici ve skutečnosti vůbec nejde o to,jestli volby vyhraje ODS nebo třeba některá z malých stran.Jde jim pouze o jediné.Aby penězovody ze státního rozpočtu ve formě neskutečně předražených státních zakázek pravicovým kamarádům na všech úrovních státní správy zůstaly nadále neprůhledné a nevyschly!To v nich vytváří doslova panickou hrůzu.Všudepřítomná korupce,nebývale rozbujelá za Topolánkovy vlády jako rakovinový nádor,jehož metastáze již ohrožují celou společnost,je pro tyto pravicové elementy živnou půdou pro jejich život.Pecinův protikorupční balíček je pro ně doslova noční můrou.Vůbec jim nezáleží na tom,že korupce strhává celou společnost ke dnu a ve svém důsledku to může skončit obrovskými nepokoji jako v Řecku,kde vládla přes pět roků pravicová Nová demokracie.Jde jim pouze o jediné.O hromadění a zase jen hromadění vlastního majetku.

 
V 5/27/2010 6:55 odp. , Anonymous Anče řekl...

Pokud jste dosud fandili TOP09, podívejte se, prosím, na otce zakladatele. Tak jestli nám tohle bude vládnout...?!To jsme jak národ museli pořádně hřešit, že nás Bůh takhle trestá:http://www.lidovky.cz/video-kalousek-si-porozumel-s-piraty-jste-kokoti-ja-taky-pez-/ln_domov.asp?c=A100527_164010_ln_domov_glu
A to je "to" původem z KDU-ČSL.
Jaksi jsem napoprvé nezvládla napsat "pan" Kalousek. Myslím, že výraz "to" je pro pojmenování toho pána lepší.

 

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka