pátek, ledna 18, 2013

Levné Zemanovy billboardy

Lidové noviny přišly s článkem, že Zemana vyšel pronájem jednoho billboardu na 3000 korun. A že je to prý neobvyklá cena a rovnou si zavolali experta, který jim prohlásil, že by to bylo nejméně za 4000 korun, že níže to technicky ani při velkém objemu není možné.

Tak jsem si porovnal možné a nemožné, samozřejmě jen velmi hrubě. Sáhl jsem po dostupných číslech politické strany TOP09 za volby v roce 2012. A proč jsem si vybral tuto partaj? Jednak jejím šéfem je křišťálově čistý protikandidát Miloše Zemana a navíc jde o favority Lidových novin, proti kterým nikdy nic nenamítaly.

Například od společnosti WIP reklama s.r.o. si v Jihočeském kraji pro krajské a senátní volby pronajali za 100 tisíc korun billboardy za měsíc a půl (což na měsíc dává pro zjednodušení 60 tisíc a tím pádem i 15 billboardů). V Jihomoravském kraji je to zase stálo 139 tisíc (tady není uveden časový údaj, kdyby to bylo na měsíc, tak je to maximálně 34 pronajatých ploch). A pro druhé kolo senátních voleb, na Benešov stačilo topákům na pronájem billboardů vydat ... 10 440 Kč - čili protože, jak víme od lidovkového specialisty, čtyři tisíce korun za kus jsou minimum, voliče zde oslovovaly pouze dva billboardy, víc prostě nemohlo... Pokud měli opravdu jen taková směšná množství, tak celá jejich kampaň by byla téměř neviditelná. Ale já ji viděl.

p.s. jedno kliknutí na google a rozvine se nabídka billboardů, ceny jsou převážně kolem 4000 až 5000 korun, ale to je bez jakýchkoliv množstevních slev a navíc se té firmě vyplácí nabízet i jeden kus za 2900. Jinak mimochodem pamatujete na množstevní slevu 90 procent, jakou Mafra dala Fischerovi? 

Štítky:



pošli na vybrali.sme.sk

Komentáře: 0:

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka